Tuesday, March 22, 2011

Yahoo Messanger ( Y M )

pOlah palak I bingOl jak aa..
AHAAHHAH~~
knk dh lmk2 tOk, bOk cdak chatters, members n kenalan lmk2 ku bOk mOk chat2 ngn aku aa..
mOk gk knl lbh rpat la pa laa.. Haiz..
tOk la pOlh palak ku angOl nk m'milih.. 
AHAHHAHAHA~
Dugaan Cabaran da jak bha..
aku pn x taOk bha aku nk milih sOrg nie..
p asa mls pn ada juak senanya..
sshnya juak perasaan tOk bha oo..
phal cdak muncul pda tyme yg sma..
phal sblOm tOk xda juak cdak mOk gagO nk crik aku..
phal skrng la, phal aa?? 
aku msh t'pinga2 utk m'mikirknnya bhaa..
bkn salu miak nk crik aku tOk juak.. Naaa..
Dhla smpey nggh ku t'syg2 jak aieh.. 
angOl wak ku, bkn pa, dhla ada grk bha..
p tapOk2 pn da juak nk chat ngn aku, tkt kantOi pdhnya..
bah.. diam jak la, tkt juak ku nk, x psal2 aku yg knk lak.. uhuhuhu
p yala tek, da juak yg bOk pts ngn grknya bha..
x kn alu nk grk trs nk, mls laa ku..
bgs aku taok isik ati Org jak lOk..
lak2 atOnya..AHAHHAHAH~
p aku taOk nya senanya bait bha, p nk.. p nk.. yarabi, MANJAKK abis jak..
haiyaa.. ahahahaa.. p Okla, ska ku ngn nya senanya.. ehehehe..
salunya nya mOk ambik taOk hal aku bha, pa pOlh ku, ambik brat bha..
p rimas juak la kdng2 ngn suma ya, angOl2.. AHHAHAHAH!
Hmm.. tOk gk sOrg, nk knl rpat ngn aku ndah, nk ajak grk la yaa..
laaa.. haiyaa, mcm nie aa ku nk pdh ngn nyaa.. 
kenalan lmk juak senanya, p bOk chat udik aritOk tek.. Hmm..
Alula juak trs nk ajak2 n mntk2 num tOk.. huhuhu..
mcm nie aa.. mcm nie aa.. mcm nie aa.. 
Hishhh.. Mls kuu gkk.. Jerak bhaa.. bgs ku knl bgs2 ngn Org lOk..
bOk ku pk kn gk cm nie.. cmya Ok x?? Teman Tapi Mesra pn jd laa.. HAHAHAHAHAH!
p yg nk Aris ya tek, nang ku tahan lOk laa genggaman ku..
aku gk musykil tOk, dtg lm 1 msa cmtOk.. mmng Tuhan mOk uji bha..
Ngeeeeeeeeee ^_^

No comments:

Post a Comment